I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 21, 2011

NO TITLE . huuurrrr ~~

oke , boring !
sangad2 busan .
now , bola tengah d sepak2 oleh harimau malaya n indonesia .
watever la an . sorak ctu sorak cni .
bile na abess ? ntah laa . tired of waiting ! uhhh .

siang tadi , kusut ngan paper halal practice uh .
after that , dapat taw pasal l.i uh . oke , lagi hothott la kan ble kat surat uh kena
lapor diri 1/12/2011 . memang takk la ! awal gler mott . heshh .
yang geramnye , abes lagi ler lambat dari dak laen . 30/5/2012 . macam tak adil ! nape ntahh . mungkin dah procedures dye an . mungkin . *nak sedapkan ati .
alhamdulillah dapat tukar tarikh uhh tapi kna willing abes lambat dari dak laen ok , fine ! saye abes lambat . huurrrr ~
keadaan tak mengizinkan aku untuk lapor diri awal . gpun memang awal kot . awal sangadd ! uhh .
dah la ta dapat l.i klantan ! agak kecewa . tapi , ntah laaa . my bad ? huhukk :(
now , try fokus untok mase akan datang . hopeflly , it will be ok . insyaAllah ..

now , menghitung mase untuk meninggalkan bumi merlimau . weeeeeeeeeeeee~
then  balek umah . meet my super duper mom ! yeeaaahhh =) always miss her .
but , ta lame pon mayb lbey kuang 2mgu lbey gtu je kot . then , l.i ! huhukk .
takk kire ! janji dapat balek gak =)

12/12 . rz aku djangka kuar ! wahhhhhh . memang risau lah kann  dahh la paper tadi pon ntah pape aku jawab . aiiyakkk . gsau lor . :(
abess , aku enat2 hafal mende laen gak timbol kat paer tadi . haishhh . saboo ne la ati 1
yang penting , aku dah cube buat yang terbaek . now , hanya mampu tawakal ... hurmmm . =="

No comments:

Post a Comment