I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 21, 2011

ASSALAMUALAIKUM ..

hai :)
hari ni , 22/9/2011 1:03 pm , hati tergerak untok jenguk blog ni .
agak lame da ta tengok n conteng conteng kat cni .
terase rajen lak na tules tules malam ni .
hm .. kedinginan malam+kedinginan hati membuatkan aku jadi rajen lak na tules an .
saje , just na isi mase sambil buang cket cket kat cni .
tatao na tules ape ,
yang pasti , hati rase saket kot .
ta pelu kot na mention nape .


hm .. ble pk pk balek , kenape kite pelu btemu dengan orang yang salah ?
kenape bukan teros betemu dengan jodoh kite je ?
kan senang .. tade yang saket hati sebab kecewa putus cinta bagai an .
tapi , ade gak orang cakap , kite akan jpe orang yang salah dulu b4 jpe orang yang betol . means , jodoh kite la .
tapi , kenape ?
bukanke bazir mase ? buad saket hati . buad tawar ati .
tapi ,, semua kejadian tu ade hikmahnye kan ..
hm .. mungkin la jugak , lagipon kite taleh na salahkan takdir ,
da tertules macam tu kot ..
hm , mungkin . mungkin n mungkinn .
kalo aku la , aku da penat kot dsakiti . hhuuu . 
siesss . penat . 
lagi satu , law bole la kan .. aku tamo serius ngan ex orang .
kenape ??
sebab , kite ni dah yang kedua , or yang ke sepulo mungkin .
better law orang tu tade pape hubungan lagi . belum penah bercinta ke ,,
tapi , mungkin susah buad zaman sekarang kan .
ahh ,, ta penting sume tu actually . ta pelu ag kot aku na pk .
tp y lahh na pk jugax .
sebabbbb penat wehh saket ati nihh .
lagi satu , law manusia ni kan .. selalu nya mule mule sume oke . sume na manis je . lame lame ade la ,
tu ta kene ni ta kene , y ??? mungkin bab tade keikhlasan .
tym na marah ta pk pon . tym mule2 bukan maen janji tu janji ni , tamo wt tu tamo wt ni .
sudahh lah . lumrah manusia d zaman sekarang .
sepatotnye , law orang yang tol tol sayangkan kite , dye kenal sape kite , kenal macam mane kite , n try to faham kite . bukan asek na saketkan ati kite .
tegur bole . tegor la untok kebaikan , ta kesaa . but , bia kene care .
emmmmmmmm ...

tatao mende da aku mepek ni .
da,  stop cni .
coe blog , ko jadi mangse contengan aku lagi malam ni .
thats all kot dulu .
bye ,
salam .

No comments:

Post a Comment