I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 7, 2011

:((

TALEH TDO ,,
Ya ALLAH ,, buangkanlah segale benda yang ta berfaedah dalam kepale aku ni ,,
aku ta patut pk tu ag ,,
juz waste my time ,, aku tahu , tapi kenape still pk jugax ?? sebab malam ni ..
malam ni ko buad aku serba salah ,
tapi patut ke aku rase serba salah ?? kenape perlu ade rase serba salah ??
sebab hati ? kenape dengan hati ???
masih sayang ?? ahhhhh .. tak !! :((
tak perlu nak bazirkan kasih sayang untuk orang yang tak tahu menghargai kita..
bukan ke banyak benda laen agi yang patut aku utamakan ?
patut aku pk kan ..
not him !!!
ya ALLAH .. d bulan yang mulia ni aku mohon padaMU,,
tenangkan la hati aku .. tunjuk kan la aku jalan yang terbaik untuk hidup aku ..
saat ni kesedihan tu datang lagi ..
aku resah ,, tak taw nak meluahkan ..
tiada sesiape d cc .. ;(
maaf,, d cni sahaja mampu ku catitkan ..
untuk hilangkan resah hati ..
mungkin ??
hilangkah .. ?
ahhh .. aku cuba ...
semuanya jadi kacau ... serabutt ..
sepatutnya fokus pada my study .. not pade benda ni ,,
oh TUHAN .. :((
berikanlah aku kekuatan .. kekuatan untuk terus menghadapi segala kemungkinan ..
aku hanya hamba yang lemah ,, punyai sekeping hati yang mudah terhiris ..
kenapa ??
mungkin kerana kerap dlukai ..
dan kini dhancurkan ,,
hm .. agak jiwang ayat aku ! huhhh ...
sekadar mahu lepaskan resah dihati ..
gundah djiwa ..
mencari ketenangan untuk dirasai .. dinikmati .. dsematkan d dalam hati ..
ye, itu yang aku harapkan ,,
SUBHANALLAH ..
brikan aku kekuatan itu ,, ketenangan itu ..
yakinkanlah aku .. bahawa masih ada bahagia yang KAU sediakan untukku nanti ..
aku juga ingin merasai nye ,,
yang kekal abadi ,, yang indah bersemi,,
bukan mimpi d malam hari ,, atau igauan pengubat sepi ..
:(
aku dambakan kasih yang berkekalan ..
kasih yang berpanjangan ..
kasih dariMU TUHAN ..
untuk mendapat keredhaan ..
untuk mencari ketenangan d dunia yang hanya pinjaman ..
malam ni ..
aku rase kesedihan mula menjalar ,,
segala nya bermain d fikiran ..
aku pohon kekuatan .. ketabahan ..

\

Kenangan yang lama menjelma
Ingatanku padamu menyala-nyala
Gambaran duka yang lara menerpa
Oh mengapa kau utuskan sengsara
Kau biarkan diriku meronta-ronta
Lantas kau alihkan cintamu padanya

Ooo... sebak rasa ku menahan derita
Pilu hati mengenangkan cinta yang kecundang

Ooo... sayang inikah balasanmu terhadapku

Seorang insan yang amat menyintai dirimu
Kering airmata (kering air mata)
Kesal tetap ada (kesal tetap ada)
Jernih air di muara
Luka tetap ada (luka tetap ada)
Ternyata kau insan yang tak setia
Pengorbananku selama ini tak berharga

Kenangan yang lama kutinggalkan
Tiada guna mengungkit kisah yg lama
Kelak nanti meracun hidupku
Tinggal sayang
Tinggallah pujaan...


"Tears are words the hard can't express"



Dulu..
mentari pagi begitu menghangatkan
lautan begitu menyejukkan para layang
dan sang malam begitu mengelokkan mata
Kini..
mentari terasa embun dimusim salju
lautan bak badai siap menelan
dan malam enggan tersenyum untuk q
Dan nanti..
akankah mentari tetap seperti embun??
laut yang tak lagi bersahabat??
dan malam kan pergi selamanya ..
:((

 ..
Sad quotes


aku hanya sebatas insan..
yang kau sakiti dan kau buang,,
hilang janji- jaji suci itu ..
kini hanya penyesalan,
andai nestapa itu nyata..
kau kan terbawa oleh nestapa
tuhan izin kan kau bersamanya..
meski kita tlah pisah,,
curahan hati sang lara hati
gapailah semua ini TUHAN ..
detak nadi yang tak akan berdenyut
cinta yang tak akan ku rasakan lagi .. :(
demi zat maha cinta jangan ambil cinta ini ..
redha .. pasrah .. takdir penentu segalanya ..
Tattoo quotes

U MUST BE STRONG SYA ..
YES,, YOU CAN DO IT !!


4 comments: