I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, August 6, 2011

AKU DAN ANGAN ANGAN (2)


aku suke baby ..
lagi lagi yang umo dalam staon due tu ,,
law kcik sangad .. takot na pegang , gsauu je na dokong ,, heee.
law besar sangad lak ta bes gk ,, dye da nakal .. hihi ..
penat na kejo kejo .. hehee :p
pape pun .. baby memang best .. comel ..
law bole aku na jadik baby balek .. huhu (memang tak leh laa) ..
aku juge pena terpikir .. law lah aku ade twins ???
wahhhh... mesti bes kan ,,
mesti tym baby dulu dulu,, ma pakaikan pakaian yang sama,,
dapat toys yang sama ..
d mn ade dye mungkin kat ctu gak ade aku,,
aku kongsi benda yang same ,, n sume same lha !
:)
bestnye kan ...
KALAULAH kan ....
tapi, hakikat sebenar, aku adalah aku ..
aku yang ke empat,, yang perempuan ,, yang tiada kembar pun,,
seperti ape yang aku angan angankan ..
hanya mampu tersenyum dengan ketentuan TUHAN ..
:)
aku bersyukur ape adenye ... :)
TAPI...............
aku tetap ade angan angan untuk benda ni ,,
ha .. law satu hari nanti aku da kawen ,,da ade pemly .. aku idamkan baby kembar !
hihii ..(dan dan je an na kawen) haha .
even aku tade pun keturunan twins ni .. 
dalam hati aku ,, aku teringin sangat na tengok sepasang twins milik aku .. :)) (same jantina n seiras)
mase tu ..aku lah hamba TUHAN yang paling bahagia if dberikan peluang untuk memiliki mereka .. :))
aku selalu memasang agan angan tu sehinggalah sekarang ..
aku jadik excited bile tengok pasangan kembar ,,
tambah tambah lagi law budak budak ,, :)
malam semalam tym g traweh ,, aku ade jumpe sepasang kembar !
comel sangad .. umo dye dalam lingkungan 5'6 taon kot ..
gurlz .. :) comel je taw ,, 
dengan sanggul tingginye nye , dengan baju tdo yang same, n telekung yg same ,, :)
cute je dorang dalam telekung tym tu ,, ikut traweh jugak .. sejuk je mate tengok :))
law anak aku esop esop pun aku nak ajar macam tu lah jugax ! hihiii ..
muke dorang kan sejibik je ,, memang susah nak beza .
tapi mungkin iu dye dah cam la ka ..
kite yang 1st tym tengok ni memang taleh nak beza pun ..
aku tengok dorang same jek .. tak taw kat mane yang tak same .. :)




hm .. hope satu ari nanti aku dapat mencipta keturunan untuk dapatkan twins .. hehee ,,
waaaa.. best nye . i have a pair of sweet twins ! weeeee ~ :)))
aku pakaikan dye cantek cantek .. sume same ! eee... comel nye kannn :)) (dah dah , terover pulakk)
heheeee .. :p


eee...tomeinye dye ! :))

encemnye .. tapi tade gg la ,, hihikk :)

:))

cute sangad !! :)))


mereka comel kan???
hm .... mane la tahu kot kot angan angan aku ni jadi kenyataan ..
huhuuu .. aminnnnn :))


imagine ,,, loading.....
ok, dah stop .. hehe :))

HOPEFULLY...
MY DREAM WILL COME TRUE ... 
heheee .. :p
sekian ...




No comments:

Post a Comment