I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 21, 2011

ALAMAK ! LUPEE SEYHH ,, MY BAD :(

ASSALAMUALAIKUM ..
hai korang ,, huhuu
agak lm da aku ta jenguk bnda alah ni ..
ari ni aku terpanggel na tles something kat cni ,,
angkare leka sangat men tenet ,, hahaa
ape pun ta bolee .. adussss :/
na djadikan citer, aku baru abes klas tadi ..
ade la plan na masak cket ari ni untuk bukak puase nanti ..
so aku rebus la tulang/dageng yang abang aku bekalkan semalam ,,
so duk tengah rbus, mind set aku na panaskan kejap je ,,
sambil tu aku masuk la ke bilik ,, bukak lappy dengar lagu n bnda wjeb untuk korang sume jgk , FB ! haha ..
so , tenga syok2 updte status bagai .. aku teringat la dageng tu ,, tape2 jap ag aq na pg ttop ,,
konon laa ..
then ,, aku leka n tambah leka.. haha
tup tup ade bau cket ,, tros aku tkejar ke dapoo ,,
alamakkk da keringg wehh ,, aduss ,, panik panikk ! hihiii
seb bek gak ta hangoss ,, law x xtaw la mcm mn jadinye nt ..
so, moral of the story ,, jangan tinggal masakan kite kat dpur n p buad mende laen ..
nt jadik cam aku ni ha,,
hahaaa ,,

No comments:

Post a Comment