I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, July 24, 2011

HOUSEMATE SAKET .. :((

ASSALAMUALAIKUM W.B.T...

hm...terasa sunyi lak kat uma ni..
skam aku tinggal sorang sorang jep sementara housemate aku, MIRA balik..
aku rase, JEN(roomate aku) da ta balek kot malam ni..mungkin laa.coz dye ade gtao ai tu.. kmungkinan dye ta balek tros minggu ni..
so, kalo betol laa, juz tinggal aku n MIRA je la kat uma..
hmm..sunyi jep uma kitorang.
tapi, now memang sangad sangad sunyi n busaann coz
aku sorang sorang jep ni..
so, bab tu aa aku terpanggil untuk buad catatan seterusnya dalam nehh..
juz isi masa aku jap..
duk saje pun bosan jugak..
hm..salunye law ari minggu tinggal aku n EYYRA la kat uma..
ye la, kitorang je yang ta dapat balek..
jao katekan... pantai timoo sane,
aku kt kelantan n EYYRA lak kat terengganu..
so, kami la penetap setia umah ni d ujong minggu..
tapi, minggu ni aku ikut member aku balek sebab ade bad news lak !
housemate aku, EYYRA saket.. :(
dye dsahkan apendik (ntah tul tak aku eje uh, haha)
adusss.. memang tekejot gak lha dengar berita uh..
benda ni due tige ary lepas..
skam EYYRA kat hospital besar melake..
dye kene tahan kat ctu dulu sementara keadaan dye betol betol stabil..
ary jumaat lepas,dye dah selamat d operate..alhamdulillah sume bjalan dengan baek,
aku sempat gak g jnguk dye hari tu..
tym tu dye baru pas operate,
so, keadaan dye memang nampak sangad sangad ta bermaye..
lesu..n pucat sangad..
kesian aku tengok dye..sedih pun ade.. hm .. :(
ha, camne leh jadi camni??
housemate aku sorang ni memang suke sangad sangad mam cili taw..
dye uat cili uh as a ulam je,,
men makan macam tu jep .. aduss,, aku tengok pun laen macam je pebret dye ni..
BAHAYA taw!
terlalu suke pedas.. n bijik bijik cili uh da banyak kot idop lam pwot dye uh..
so, dets y lha muncul nye apendik nih ! dalam kite ta sdar...........
ha, sooo.... kamoo kamoo sume jangan suke sangad mam pedas pedas aw..
bole tu bole tapi berwaspada..
BAHAYA taw !!
kepade EYYRA,, KAK SYA doakan EYYRA cepat sembuh..
cepat cepat balekk..
KAK SYA tggu..... :)

ni mase EYYRA ceat ag, last week..

haa..mase p lawat dye,,sempat gak aku snap gambar dye kat
wad ....tengok la ni,, poor her :(


keadaan dye ta bpe stabil ag tym ni..
na cakap pun ta bmaye..
br pas oprte, tale banyak gerak..



saket.. :(



ape ape pon..
kite same same doakan EYYRA cepat sembuh k..
aminnn...





2 comments:

  1. dh follow...dok swng2 br bes...terasa umah 2 kita yg punya..hehe...doakn moga housemate pat sembuh...

    ReplyDelete
  2. ok, terimas.. :D aminn.. tQ gak,, alhmdllh..ai nih mmber da pat kua spital..
    cuti 2 mggu .. lega dye da ceat .. :)

    ReplyDelete