I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 3, 2011

maaa ,, ta sedar sahur ... sobsobbb .. :(

ASSALAMUALAIKUM ..


hye ... pagi pagi ni aku terpanggil tuk tules tules kat cni,,
actually, mao lepas geram pun ade ..
ari ketige, da ta sedar sahur
? huhuhuhkk .. sedihnye ..
dh la bbka semalam tapat mam leklok, mam cket je,,
saket perot.. :(
then, pagi ni plak .. tlajak.. sedar sedar da kul 5.45 am ! aduhhh ... :(
tkejar kejar aku kjut housemate n g dpur juz untuk carik i kosong ..
hm .. :(
ni korang la ni nye pasal .. ta kejut aku an ! (ta masal)
tbe tbe jek an .. heheee :p
hope ari ni aku kuat na jalani puase ,,
actually, aku ta biase ta bangun sahur ..
macam macam mn pun aku kena sahur,,
even aku kat hostel dulu pun ramai dak dak nih yang ta bangun sahur..
kate dorang, mam je kul 12am, tu sahur la kirenye ..
laaaak ?? aku ta dapat la macam tu ..
bagi aku, if sahur kul 12am, macam makan maam la jugak an,,
lapaa jugak nti ..
huhuhuhkk,,
so, aku elak sangad untuk ta bangun sahur ..
macam mane pun aku mesti bangun,,
even sorang sorang pun,
aku bangun gak..
ta kesah la kan..
tp, hari ni laen lak jadinye..
benda aku elak , blaku awal awal lagi ..
hari ke tge seyyhh ?? aduhhh .. :(
law kat uma, if ta sedar pun .. ma kejotkan..
tp kat cni ... ma tade .. huhukk :(

kebetolan housemate pun ta tsedar jugak tadi..
hm ..
da subuh da pun , redha je lah ..
tu pun alhmdulillah ,, sempat gak rase i kosong tadi ..
better la an daripada ta sentuh pape langsung ,,
insyaaallah ..
hopefully aku kuat hari ni ,,
ye, aku kuat ..
bole bolehhh ... (ayat sedapkan ati)
dah laa .. penat ag na mmbebel,, t kng tlepas subuh plak.. heee ,,
nt esop pagi n seterosnye korang jangan lupe kejot kan aku aw ..
hihiii :p
k laaa ,, papaiii
:D

6 comments:

  1. kalau dah x sahur tu....harap2 tahan lapar ye....jgn cari alsan nk ponteng plak tau...hak4

    ReplyDelete
  2. insyaallah .. sya x ponteng mace awk laa .. haha :p

    ReplyDelete
  3. aik ilya plak....huhuhuhu..ilya bkan org lgu tu tau x...:(

    ReplyDelete
  4. tdo lmbat sgt..buleh la buoh dio.. =P

    ReplyDelete
  5. ilya ' hihii .. molep la kalu bkn gtu gk .. grau jh .. huhu


    farid ' xgrok ekpom .. :p

    ReplyDelete
  6. huhuhu,nk gurau pom tgk tmpt la....

    ReplyDelete