I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, July 23, 2011

KECEWA....

ASSALAMUALAIKUM...
hm...masa yang terluang petang ni aku isikan lagi untuk entry blog ni,
hanya untuk meluahkan rasa hati..
sekeping hati yang telah dihancurkan..tp,aku cuba untuk kembali tenang..
KECEWA,
aku pasti semua orang pun pasti pernah merasakan detik ini..
cuma mungkin dalam situasi yang berbeza,
kadang kadang kita boleh hadapinya dengan tenang je
namun tadelah dalam semua situasi..
aku bukanlah nak cerita detail sangat kat cni..
juz meluahkan dan berkongsi sedikit sebanyak..
dalam hidup aku,aku ta pena agi kot rase macam ni..
sakit n sakit sangat..
tp tape.. mungkin ade hikmah di sebalik sume ni..
ape yang aku harap skam, aku dapat fokus pada study aku..
tu yang paling penting sebenarnya.. :)
lagipun, TUHAN tu maha adil, aku percaya...
WHAT U GIVE, U WILL GET BACK ..
just wait n see ...
jangan pernah mengukir janji jika hanya untuk memungkiri..
jangan pernah ungkap kata kata manis jika hanya permainan bibir..




kita diciptakan untuk berpasang pasangan..
bukan untuk saling menyakiti..
tapi untuk saling menyayangi..
seperti ADAM DAN HAWA ...




Woman was created from the ribs of  a man
Not from his head to be above him
Not from his feet to be walk upon him
But from his side to be equal
Near to his hand to be protected
And close to his heart to be loved


HARGAILAH ORANG YANG MENYAYANGI KITA..
wahai kaum adam..
kau sememangnya telah di amanahkan untuk menjaga,melindungi dan mengasihi..
bukan untuk menyakiti mahupun menghancurkan..
wanita adalah amanah ALLAH untukmu..
amanah yang sementara yang perlu kau laksanakan
sementare kita sama sama kekal di alam yang abadi..


:)


cinta yang diredhai..
dberkati.. :)




No comments:

Post a Comment